Måndag :) halsfluss?? :S

Idag har jag varit i Ystad och träffat Sophie.. Lika kul som vanligt :D

Efter det så gick jag till Krisses nya appartment! Liten men skitig ;P haha! Men perfekt som en förstalägenhet :) Så det blev att vi började städa där :) ska dit imorgon igen och städa ännu mer! Och om lite mer än en vecka ska det köpas färg och sen ska det målas! :D Det ska bli SUPER FINT! Så länge vi hjälps åt ;P

Har börjat få känningar i halsen.. Tror jag håller på att få halsfluss :/ INTE BRA! Så nu dricker jag te och kränger halstabletter! Ooops, laxermedel finns i halstabletter!!! Toa, here I come! haha nej så är det inte..! Men det skulle kunna vara! :P haha

Nu ska jag ner och koka mer vatten till mitt te.. Jag vill inte bli sjuk! Men jag har haft tur hela sommaren.. Inte varit sjuk från jobbet en enda dag! SJUKT BRA :D haha MEN då är det klart att allt kommer nu ju.. men jag ska ju jobba på omsdag, I EN AFFÄR! Då måste man ju kunna prata med kunderna :O Jaja det får gå som det går! ;P haha

Imorgon ska jag och lilly nog ner till körskolan och göra teoriprov... :) Good luck to us! :P

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0