Onsdag :)

Sara nu kommer det efterlängtade inlägget! haha ;P

Ja då ska vi se här.. vad är nytt?

I måndags var jag ledig och så köpte jag 2kg godis och hyrde 2 filmer :) en till mig och en till mina syskon, visst är jag snäll ;D Filmerna var "Jumper" och "Airbuddies" :) Så söt den filmen var, "Airbuddies" alltså :P

 NÄ godiset var inte bara till mig utan det var  till hela familjen ;) haha

Jag köpte godis och hyrde film eftersom att jag hde jobbat hela helgen och eftersom jag v ar ledig nu så fick denna dagen bli min helg :P

Igår jobbade jag från 7-13.30 sen efter det var det raka vägen hem för att se klart filmen jag hyrde till mig själv :)  Som vanligt hade jag somnat när det bara var en halvtimme kvar ;P haha. men det gjorde ju inget för att då hade jag något att göra när jag kom hem :) och när jag kom hem så var det fram med godisskålen igen ;D MUMS :D

Idag har jag med varit ledig :) många lediga dagar denna veckan :)
Jag vaknade ganska tidigt för att vara jag, kring 9.30 ;P haha.. Och då ser jag något smaskigt som står på bordet bredvid sängen: GODISSKÅLEN :) så min frukost blev godis ;P Men jag skulle ha ätit vanlig frukost istället, för fy fan vad dåligt man mår om man börjar dagen med sånt skit! usch fy! :/

Så jag fick ta mig ner och äta "riktig" frukost vid 11.. shit vad gott det är med riktig mat :)

Så nu har jag bestämt mig för att jag inte får äta godis förrän på lördag nästa vecka.. Jag ska tänka på saras tatuering hon har i nacken när jag blir sugen på godis.. den betyder nämligen INRE STYRKA !

Vid 14 kom Lilly och vi har inte gjort något vettigt alls idag.. började kolla på en skitfilm, men den hann vi inte se kart innan hon skulle hem :P tur var nog det ;P haha

JUST DET! Jag har hittat en ny sorts valp som jag vill ha! Världens sötaste! :P Rasen är "Russkaya Tsvetnaya Bolonka" , lite konstigt att uttala kanske men jag ska visa en bild på hur den hunden ser ut, så sjukt söt! :D



Mankhöjd: ca 24-26 cm
Vikt: kg  2-4 kg

Jag ville ha en sån hund tills jag såg hur den såg ut när den var vuxen..! nä den vill jag inte ha mer... :P haha.. söt som liten, ful som vuxen... synd! men kan det inte  finnas något som  kan stoppa att den växer och att det alltid kan vara så här liten och söt? haah ;P


Haha ja men det var nog det hela :P

Ha en underbar onsdagskväll :)

Kommentarer
Postat av: sara

Tack vad snällt ;) Okej om du tänker på nacken min kom då oxå ihåg att det gjorde FRUKTANSVÄRT ont och det är på så sätt du ska få din inre styrkan :D haha.. Och du njut när du äter godiset :D

2008-08-06 @ 20:41:33
URL: http://zariss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0