Onsdag :)

Har varit ledig hela dagen, så skönt!

Hade bestämt med sara att vi skulle umgås idag, men så blev det inte! och det var mitt fel :P När jag vaknade hade jag ont i magen och huvudet kändes lite tungt.. isch pich! inte kul alls.. :( Men ja så det blev som det blev och vi kom fram till att vi skulle umgås en annan dag istället :P Längtar! :D

Och imorse så fick jag veta att vi inte kunde åka till malmö imorgon.. vi skulle fotograferas :) Ing snuskiga bilder då såklart! :P haha. Men det blir den 4/9 istället :D Wiie :)

Så imorgon ska jag jobba från 7-12.30 :) skönt med en kort dag :) Men något som hade varit ännu skönare hade varit om jag hade fått vara ledig då istället.. För det skulle jag nämligen ha varit MEN det behövdes personal så snälla jag ställde upp! hehe :P

Ha en bra kväll :)



Three stikes and you're out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0