Onsdag :) Lite bättre kanske ;P

Ja nu har man nästan inte ont i halsen mer :) wiie :) Men nu har körtlarna börjat svullna :( Haha det ska då alltid vara något ;O

Jag kunde inte jobba idag eftersom jag hade feber igår.. och ALLA vet ju att man ska ha minst en feberfri dag innan man ger sig ut.. SÅ TRÅKIGT! haha... Men om jag inte får feber idag så ska jag jobba imorgon.. men får se hur det blir.. jag svettas ena stunden och fryser andra... isch pisch :( Men snart nog ska väl penicilinen ha tagot bort alla elaka bakterier :D

Mamma var så gullig idag, hon var och handlade och kom hem med "Varma koppen" soppa, Halstabletter, chokladpudding och yoghurt till mig :) GOOOTT med chokladpudding :)

Ja men eftersom att jag har varit hemma och varit sjuk så har det inte hänt så mycket..

Får uppdatera senare om där skulle vara något som hänt :P

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0