Tisdag :) visst får man tycka synd om sig själv ibland ;P

Nu ska jag tycka lite mer synd om mig själv :P ! haha
Jag somnade inte förrän ca 02.00 för att jag bara låg och skakade.. Frös som fan.. :( Men när jag vaknade imorse så trodde jag att jag var i en bastu så varm jag var! svetten bara rann av mig och jag trodde jag skulle dö.. ;P
Jag har ont i nacken och i ryggen också nu... Stackars mig! ;P hehe

Men nu har jag beställt tid hos doktorn för att se om det är halsfluss eller om det bara är ett annat litet virus som smyger sig runt i kroppen..

Haha ja men jag ska i alla fall göra trafikkunskapsprov idag med lilly.. Läkarpraktiken ligger precis brevid trafikskolan, så det är ju najs ;) Vi kom båda fram till idag att ingen av oss har pluggat till provet! :O oj då! :P haha.. Men vi som är så grymma ska väl kunna klara det i alla fall.. Eller det hoppas jag ;P hha

Men ja det var det hela för denna morgonen..

ha det bra idag :D


XOXO



Nu sitter man hemma och har varit hos doktorn.. Jag har HALSFLUSS! Så nu ska man äta penicilin i 10 dagar... Men om någraa dagar smittar jag inte mer ;P  GREAT :)

Men nu ska jag sova lite.. Det får man lov när man är sjuk.. Sova mitt på dagen alltså ;P haha



Ja jag har inte sovit idag.. :P haha.. har faktiskt varit en datanörd sen jag kom hem ;O Många timmar :O ;P

Men fick ett litet meddelande på msn av en kompis.. Hon tycker att jag ahr svårt att dölja om jag tycker någon är ful.. :O Har aldrig tänkt på det själv.. Ooops :/

Hon skrev så här: "men du är dålig på att dölja när du tycker någon är fuleliduell"

Så får nog börja tänka på det lite kanske :P hihi

Kommentarer
Postat av: cammie

Förstod inte riktigt. egna bilder?..vilka. headern?

2008-08-19 @ 18:03:45
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: cammie

då får du helt enkelt göra en header i typ photpshop/paint eller nåt annat programm och sen ladda upp bilden och kopiera adressen till kodmallarna..förstod du nåt? hehe..finns en bra designsida för blogg. gå till designadinblogg.se

2008-08-19 @ 20:22:41
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0