Torsdag :)

Idag på jobbet var jag med om världens äckligaste grej..! När jag var inne på en boendes rum/lägenhet för att ge denna personen sin medicin så fick jag känslan av att någon kollade på mig, utan min vetskap alltså...

Lite läskigt eftersom att jag jobbar på ett äldreboende och MÅNGA har dött där! Läskigt värre!
Så fega lilla jag kallade på Lina och hon fick komma och hålla lilla rädda mig sällskap! hahaha, fan vad fjöntig man är! :P

Men annars hade resten av jobbdagen gått bra :) Började 15.15 och slutade 21.15 :) så det var en kort kväll :D

Hmm, ja annars ahr jag inte hittat på något.. Såg på film imorse när jag vaknade och sen åkte jag in till byn och satte mig hos Henrik och Jenny  för att vara lite social med dom :) 

Då blev det bestämt att jag skulle med min bror på spinning i morgonbitti.. Han hämtar mig 6.15! *Gäsp* hah
Och fick precis veta att det avr lilla sara som håller i det passet.. så nu måste man ge allt! :P haha nej kanske inte men man har hennes vakande ögon på sig..och hon vet ungefär vad jag har att ge och hur uttållig jag är, så jag kan inte maska :P

Det var allt från denna dagen :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: sara

DU SUGER PÅ ATT UPPDATERA I DIN BLOGG !! :D

2008-08-11 @ 22:00:26
URL: http://zariss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0