Torsdag :)

Hemma från jobbet nu :) skulle ju bara jobbat från 07.45-12.30 men ICKE! Började 7.30 och slutade 15.30, men vad gör man inte för att hjälpa andra + det skadar ju inte med lite extra pengar ;P

Imorgon jobbar jag 12.45-21.15.. Det är en ganska lång dag.. men om man tänker efter så är det ju 8h precis så lång som en vanlig jobbdag ska vara :P Egentligen blir det 8,5h men man ska ju ha en halvtimmes rast så det räknas ju inte med i lönen  ;O

Jag blev helt förvånad över hur pigg jag var när jag kom till jobbet :O tror det var för att jag fick mig en liten cykeltur imorse :)

Jag har inte så mycket mer att skriva om eftersom att jag har varit hela dagen på jobbet.. :P

Ja men nu kallar mamma att det är dags att äta :) GOTT ;D hungrig som ett svin är jag :O haha

Men ha en bra dag :)

XOXO



Baaah! Godissuget är enormt! Dumma jag åt kladdkaka på jobbet idag och nu vill kroppen ha mer socker..!
Ska jag göra som sara..? Hon sover bort suget.. Nja det vill jag inte.. Men hmm...vädret är fint :)  fint nog att gå ut och gå? Ja det är det! Okej då var det bestämt.. det blir ut och gå för min del ;P



Nu har jag varit ute och gått en runda.. visst det var bara i 30 minuter men det är inte så illa pinkat av lilla mig ;P haha.. Jag skulle kunna vara ute och gå i 1 timme till men jag hade min syster med mig och jag ville inte dra med henne för långt.. Hon är ju faktiskt bara 6 år ;P haha.. Men jag ska nog börja göra det till en rutin.. Ut och gå alltså :P En timme varje dag, UTAN barn! haha :) En powerwalk på 60 minuter, Yeah ! Okej nu måste det följas.. Dock finns det undantag...som vanligt! :P

Undantaget är att det får INTE vara mörkt! that's a big no no! ;O

Då var det med bestämt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0