Söndag :)

Ja men då var snart helgen avklarad :)

Hade min sista schemalagda dag på jobbet idag.. Ska visserligen jobba två helger till, men känns skumt att inte ha fler dagar man ska jobba där.. :( Men jag har blivit lovad att jag och den andra timanställde ska få dela på timmarna :) det var ju super :D

I fredags jobbade jag till 21.15, sen var det dags att gå på fest :) En på jobbet fyllde 25 :) Jag hade bestämt att jag inte skulle vara där så länge eftersom att jag skulle jobba 7.00 på lördagen.. MEN lilla Pamela var inte hemma förrän 03.30.. :/ Jag cyklade hem från festen vid 2 (?) men jag orkade inte gå upp för trappan så det slutade med att jag började ringa runt till folk ;P haha
Det var dock inte lika roligt när jag skulle gå upp och cykla iväg till jobbet.. ;S Jag vaknade 6.50.. :/ Men jag lyckades vara på jobbet 07.05 :) och jag var INTE bakis :) som tur var! haha

Så efter jobbet den dagen så åkte jag direkt hem och duschade, sen somnade jag.. jag sov till19 och gick ner och kollade på film och åt lite..sen bar det upp i sängen igenn där jag sov gott till 6.00 dagen efter.. Sen var det ju nämligen dags att jobba igen... SUCK!

Men nu är man hemma och pratar med lilly i telefonen :P eller gjorde ! :P haha

Ska bli så skönt att kunna sova länge imorgon :) Men vid två ska jag in till Ystad och träffa Sophie innan hon åker till kroatien i en vecka.. :)

XOXO


 Two strikes and you're still in!



Kommentarer
Postat av: sara

Oj vilken rolig lördag :P men vilken sliten helg iaf ;) skönt med sovmorgon för din del då =))

2008-08-17 @ 21:04:02
URL: http://zariss.blogg.se/
Postat av: Pamela

ja jag vet! världens roligaste lördag! :P haha

2008-08-18 @ 11:50:40
URL: http://pamzing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0