Onsdag :D

Nu sitter man på jobbet och funderar på vad man mer ska köpa till sin syster i födelsedagspresent..  hmm, det är riktigt svårt att komma på något bra.. Mamma har kommit på en present som ska vara från mig, men jag vill ge något mer... Hon önskar sig en mobil, men frågan är om inte redan någon annan i familejn har tänkt på det ;P

"Allt ordnar sig!" Det är den typiska frasen för en dam på mitt jobb..! haha.. och vem vet, hon kanska har rätt?! Allt ordnar sig kanske.. :D Eller ja kanske inte allt men det som handlar om min systers paket kanske ;)

Men sen har jag ett till paketproblem... Min "pappa" fyller år om 1 vecka.. Och vad ska men ge honom? :S Verktyg har han redan och om han behöver något mer så tänker inte jag ge honom det, för att det är väl en tråkig present om något! haha.. Var så god, här får du en hammare och några spik! Have fun! ;P

Om någon har några tips så får ni mer än gärna nämna dom! :) Han är en lantbrukare som fyller 37... SVÅRT!!!

Nu när jag ändå är inne på födelsedagar så kan jag ju nämna att det bara är ungefär 5 månader tills jag fyller 20! WIIEE! :D

DETTA ÄR DAGEN DÅ MAN FÅR SIN EFTERLÄNGTADE LÖN! :D Det är väl bara helt underbart när pengarna kommer in på kontot! :D :D :D

Ja men det avr väl vad jag hade att säga för tillfället i alla fall.. Jag tror att jag hade kunnat sitta och skriva mycket mycket mer, men det vill jag inte plåga er med ;P

Men ja då får jag väl avsluta detta lilla inlägget..

Ha det bra! ;D

Kommentarer
Postat av: Petra

De är synd att du inte kan komma till min fest. förlåt att jag ändrade tillbaka den.De var för att många kunde inte heller den 6:e =(

ja du blir snart 20 år. fan vad tiden går snabbt. var har den tagit vägen?

Ja din lillasyster fyller med år och din pappa. hehe alltid efter jag fyller år.. =)

2008-08-27 @ 16:33:41
URL: http://melovesrobin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0