Söndag :)

Idag är dagen efter igår. Smart va! ;)

Min kära lilla mormor fyller 90 på onsdag så igår var det fest :) Mysigt! Jag hade jättetrevligt och det var så kul för att mormor hade en av sina bra dagar och det betyder att  hon var pigg och glad :) Hon var till och med uppe och dansade :)

Jag fick ett bra foto på mig och mormor så det är jag bara tvungen att lägga in här.. Men jag tycker att det tar för lång tid att lägga in alla bilder här, så jag lägger in dom på facebook :)

http://www.facebook.com/album.php?aid=54793&l=a9639&id=576337568

Enjoy!




Tihi <3  
                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0