Torsdag..

Idag har det varit Freddies begravning... Jag kunde tyvärr inte vara med och vara ett stöd för Lilly eftersom jag skulle jobba.. Men jag fanns med dig/er i tankarna under hela dagen eftersom jag inte visste när det var dags för begravningen.. <3



Igår kom jag hem trött och öm! Varför? Jo för att Sara drog med mig ut på 1h powerwalk kl 6.50!!! Inte för att det inte var skönt att röra på sig, för det var det, men det var ju bara det att jag har inte stigit upp så tidigt på ett rätt bra tag nu! så GÄSP !!! haha Men nu i efterhand så uppskattar jag det enormt att hon fick upp mig så tidigt för att ut och GÅ. Så tack Sara :)
Jag hade dock inga bra skor kom jag på sen.. Visst var det gympskor, men inte av rätt sort. Så det slutade med att jag fick blåser på mina tår och det är inte skönt..! Men vill man vara fin får man lida pin. Visst?! haha :)

Jag åkte till Sara på tisdagen vid 11.30 och då gick vi o handla lite mat.. Eller det blev lite skagenröra, mimosasallad (?), bröd och paj :) mmmm. Så sen gick vi hem och fikade :) Jag kan nog inte riktigt förklara hur det var att se Sara sitta och äta bröd samtidigt som mig. Helt sjukt! Hade inte sett henne äta bröd på ett ganska bra tag och vi hade ju inte kunnat fika tillsammans heller sen hon började träna inför fitnesstävlingen.. Så det var skönt att se att hon med var en "vanlig" människa igen ;) Hoppas du fattar vad jag menar Sara :)

Sen gick vi ut en runda och kolla in i några affärer på vägen. Efter det gick vi hem igen för att äta kvällsmat och vem ringer då? Jo mamma! Hon frågar mig om jag glömt att vi skulle vara hos Jenny den kvällen.. Ja det hade jag ju gjort :/ Så jag fick lämna Sara mitt i maten för att åka till Jenny i 1½h.. Sorry Sara! Men jag är glad för att jag åkte till Jenny (dock med skuldkänslorna inte långt efter) för att, ja det finns bara en sak att säga, OMG OMG OMG!!! Jag kommer bli en fattishlapp sen, det kan jag garantera.. :P Men vad gör det! ;)  hihi

Sen när jag kom tillbaka så var det min tur att äta tacos :D mmm
Sen var det dags för att äta paj och kolla på film. Woho :) pajen var god och filmen var äcklig. Precis så som det ska vara ;) Efter filmen så var det dags att sova för att, det var ju bara att inse, JAG skulle upp TIDIGT!! ;)

Ja nu vet ni vad jag har gjort under tisdagen och onsdagen :)








Kommentarer
Postat av: Sara

Pamela- jag vill inte skrämma dajj men klockan ringde faktiskt 5.40 ;)och vi kom ut ca 5.50 :P Inga skuldkänslor här ente , och det har jag sagt till dig!! Tack för en underbar dag med god och mycke mat :P och trevligt sällskap :) längtar till vår kväll den 20 dec :DD

2008-12-11 @ 19:23:21
URL: http://zariss.blogg.se/
Postat av: Pamela

Var det så tidigt :O !!! haha ;) Men jaha då var jag ännu duktigare än vad jag trodde jag var :P Och att du kan göra det varje morgon ska du ha en medalj för! Jag längtar med tills den 20 :D Det ska bli mysigt :)

2008-12-11 @ 21:21:37
URL: http://pamzing.blogg.se/
Postat av: krisse

snyggt du har gjort med din blogg högst uppe!

jag vill med göra sånt men fattar mig fan heller på det.

jäla skit!

2008-12-12 @ 13:52:45
URL: http://krissefisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0