Onsdag - Mormor 90 år idag :) GRATTIS!!

Igår var jag och mamma i Danmark för att handla lite :) Det var inte bara jag och mamma utan min älskade moster var också med <3 Mysigt!
Jag handlade bara några julklappar och lite godis..  För vi kom på ganska snabbt att ganska mycket är billigare i Sverige (för tillfället) så det andra får handlas här hemma istället..
Ingen nyårsklänning hittade jag heller, så det får bli på söndag jag får handla en sån :)

Ja men det är väl vad som hänt sedan i Söndags.. :)

haha nej nu har jag ju bara så fel som jag kan ha! Jordbävningen har jag ju inte nämnt :P Läskigt att vakna i ett skakande hus :S Men lite häftigt är det ändå :P Eftersom att det inte blev några större skador någonstans får man lov att tycka att det är lite häftigt ;P Men man får sig en liten tankeställare eftersom att det hände här i lilla Sverige, man är kanske inte så säker som man tror att man är..?
Men aja det är bara till att hålla tummarna att vi är lite säkra i alla fall i lilla Sverige.. eller?

För att prata om något helt annat (igen) så ska jag kanske träffa Sophie imorgon :) När vet jag inte eftersom jag och mamma ska hjälpa Jenny att städa i deras gamla lägenhet.. Blir trött bara jag tänker på att jag ska städa :P haha.

På fredag ska jag jobba.. Men på lördag kommer Sara och vi ska laga mat och sånt :) Mysigt!

Men ja det var väl allt som hänt sedan i söndags.. NU kan jag väl inte ha fel :P hahahahahaha ;)

Ha en bra dag! <3



Har hört att det kommer bli 10 plusgrader till helgen..
Så jag tror att önskan om en vit jul inte kan uppfyllas.



Grattis mormor på 90-års dagen!
Hoppas att du får en bra dag :)
Vi ses klockan två <3





Kommentarer
Postat av: Sara

Oo ja det närmar sig VÅR lördagskväll med stormsteg :D:D LÄNGTAR !! <3

2008-12-17 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0