Fredag :D


Ja idag är det fredag  :) SKÖÖÖÖNT!

Nu är man ledig hela helgen :) Jag är faktiskt stolt över mig. att jag klarat av att jobba utan att bränna ut mig ;P hahahaha! Men det kan ju hända ;O

Hmm, fick en liten dålig nyhet..eller dålig var den ju inte men den var inte kul ;P jag skulle ju ha umgåtts med Sophie idag men det blev inte av :( Men aja vi skulle ta det nästa vecka istället :D

Jag har ätit två bitar godis idag, antar att det blir mer...både idag och imorgon ;P GOOOTT!
Så så blev det med mina nyttigheter ;P men jag klarade det i alla fall i 4,75 dagar ;D Får börja igen på söndag! :)

Jaha vad har jag mer gjort idag som är värt att berätta? haha inget antar jag :P

Hoppas att ni får en bra helg :)

Ha det gott gotti gott gott i helgen ;P




Nu ligger jag i sängen och tankarna dom flyger runt i huvudet! Jobbigt.. Vill sova men kan inte.. Usch vad jag känner mig deppig..

Tänk glada tankar! Tänk GLADA tänkar! TÄNK GLADA tankar! TÄNK GLADA TANKAR!

Faan det går inte! men det sjuka är att jag tänker egentligen inte på något som angår mig egentligen... Konstigt!  Eller kanske, vem vet ! Inte jag i alla fall :P jag är nog psykiskt sjuk! HAHAHAHHAHAHAHAHA ;P nä skoja bara :P jag tror att det är för att jag är så övertrött att jag inte kan sova och då börjar man tänka på allt... alltså verkligen ALLT!

Men min syster lärde mig ett knep när jag var liten att man skulle tänka att det var ens födelsedag imorgon (fastän att det inte var det) för då blev man glad och man kunde somna fortare.. Det ska jag prova!

Jaja men jag hoppas att ni har haft en bra kväl ikväll :) Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: sara

När det är helg får man äta godsaker ;)

2008-07-11 @ 21:33:18
URL: http://zariss.blogg.se/
Postat av: Pamela

haha ja det är ju så det är! haha :P men jag kunde ju ha klarat i 5 HELA dagar :P haha ses på tis :)

2008-07-11 @ 22:34:10
URL: http://pamzing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0