Lördag, Söndag och Måndag :) + Lite om morgondagen

Ännu ett inlägg som innehåller information för tre dagar ;O Inte bra ;P Jag får inte bli så här slarvig med mn blogg! haha sorry sara ;P mohaha

Lördag
Ja idag och fest för hela slanten! haha
Jobb från 6.45-15.15... sen skulle man hem för att duscha och fixa till sig lite innan gästerna kom klockan 18 :)
Vi skulle ha en tidig kräftskiva detta året eftersom att vi inte har tid att ha den sen ;P

Haha ni skulle sett lilly, helt galen! Det är så att hon inte tåler varken räkor eller kräftor så hon tar två piller mot det.. Sen kan ni tro att hon åt både kräftor och räkor!  GALET! ;P men deet var synd om henne eftersom att hon varken tåler hö, björk, kräftor eller räkor.. och där vi satt fanns allt det! Stackare :P

Jag bestämde mig för att jag skulle få dricka fram tills 22.00.. men det blev lite längre ;P och allt jag hoppades på var att jag inte skulle bli bakfull dagen efter... då skulle jag nämligen jobba :O

Söndag
Jobbade idag med, men eftersom vi hade fest igår så bytade jag pass med någon så att jag kunde börja senare :) Så jobbdagen idag blev mellan 12.00-20.30 :)
Lyckligtvis så var jag inte bakfull.. :D

Men shit vad varmt det har varit både idag och igår! SJUKT! men härligt :)

Måndag
Nu är man hemma från jobbet :) Började 14.30 och slutade 21.15..

Det var varmt idag med :) så jag var ute och solade en liten stund..  Jag hann inte att sola så länge eftersom att jag hade sovit lite länge sen skulle jag börja jobba ;P men lite färg fick jag ;P bara lite ;P

Så ja sara nu haar jag varit duktig.. eller hur? ;P

Imorgon
Imorgon är det jobb mellan 8.15-12.30 :) en kort och bra dag :D
Sen bär det av till Ystad för att umgås lite med Sophie :)

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: sara

Pamela oavsett om du så är vit brun eller röd så tycker jag om dig lika mycket för det ;) haha <3

2008-07-30 @ 14:49:40
URL: http://zariss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0