Lördag :)

Idag kom vi till Bingsmarkens camping för att hälsa på några bekanta :) Eller bekanta är ju kanske fel ord att säga att dom är, dom är mer som en andra familj  ;P
Det är riktigt mysigt att vara med dom eftersom att man kan vara sig själv och tramsa sig hur mycket man vill ;P Tramsa gör man väldigt mycket eftersom att i den familjen finns det en tjej som är ett år yngre än mig, och med henne så kan man INTE vara normal :P haha

Vi har badat idag, det var NAJS :) Har faktiskt fått lite färg med ;P

Haha! I duschen så sa min lilla syster: Pamela, du har fått färg idag! Innan var du vit som ett papper! Nu är du ju faktiskt LITE brun :D

Hon är inte så gammal så hon menade inget illa! haha

Hmm, vad har jag mer gjort idag? Jag har mest tagit det lungt idag.. Solat, badat, ätit och jag har faktiskt varit ute och gått :)


   haha ja som man såg ut :P haha  

Urk! inga bra bilder! haha, men va fan..jag fick ju ta dom snabbt eftersom att som ni kanske kan se så var Caroline hur långt fram som helst när jag skulle ta en bild :P men ja ja ;P

Jo ikväll var det Karaoke på campingen, SKIT KUL! :)

och när vi kom så var det loppis :P

Mycket på en dag :P haha ;P  Men det har varit en mycket bra dag :)

Ha det bra :D

Kommentarer
Postat av: sara

Låter som du har haft kul ja :) lite motion är alltid något ;)

2008-07-06 @ 21:55:02
URL: http://zariss.blogg.se/
Postat av: Pamela

haha ja men jag börjar väl bra ! har tänkt att bli hälsosam nu :)

2008-07-06 @ 21:57:03
URL: http://pamzing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0