Måndag :)

Ja idag var det måndag.. Ny vecka och allt! :)

Har bestämt mig för att jag ska hålla på min nya regel..! Att INTE äta godis mitt i veckan :)
Hoppas att det går denna veckan med :)

Har jobbat från 7.00-13.30, en kort och bra dag :) När mamma kom och hämtade mig så körde vi till tomelilla för att hon skulle uträtta ett ärende (som man säger som vuxen.. ;P ) När vi var klara där så säger mamma; Vi kör och kollar på en ny bil till mig! Och vi var klart på! Dumt nog!

Det slutade med att vi kom till Simrishamn och sen kom vi till byn "INGENSTANS" verkade det som :P Vi körde och körde och körde och körde... I 2 TIMMAR! Sen hittade vi en väg som vi kände igen ;P haha.. Och ingen bil blev det för att när mamma skulle leta Bilaffärer (eller vad dom kallas ;P ) så körde hon bara utan att ha någon speciell affär som mål..! haha, men vi hade det mysigt :) Bara jag, mamma och mina syskon :)

Kommentarer
Postat av: sara

Oohh vad trååkigt jag som hade sett fram emot lite godis imon :P eller iaf fruktsallad och dark choklad ?? ;)

2008-07-14 @ 19:52:27
URL: http://zariss.blogg.se/
Postat av: Pamela

jaså får du äta imorgon då? Men ja fruktsallad kan bli skiiitgott :) chokladen..hmm..det får jag se om jag vill ha ;P haha ;P men du kan ju äta det om du vill ha :) LÄÄÄNGTAR :D

2008-07-14 @ 21:30:24
URL: http://pamzing.blogg.se/
Postat av: sara

Jaa jag har fritt nu i 2 veckor och 4 dagar ;) men betyder dock INTE kränga, men en ruta skulle väl aldrig kunna sitta fel ;D Kanske sätta sig på fel ställ men äsch :P

2008-07-14 @ 21:53:08
URL: http://zariss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0