Onsdag, Torsdag och Fredag :)

Ja nu har man inte skrivit blogg på TRE dagar :P Ops! ;O

okej men det dom har hänt är:

Onsdag
Denna dagen jobbade jag..  vilken tid kommer jag inte ihåg..! Har minne som en guldfisk ;P
Men jag kan inte komma på att jag gjorde något speciellt... Hahaha ;P

Torsdag
LEEEEDIG! :D

Ja som ni kanske förstår så var jag glad över att vara ledig.. Så skönt! Enda lediga dagen på hela veckan! *Suck*

Men det värsta vav allt var att jag gjorde absolut INGENTING! haha.. men jag tror att jag behövde den dagen för att vara HELT ledig :)

Fredag
Ja det är fredag idag..
Dagen började med att jag blev väckt 8.00 för att jag skulle göra ost & skink paj till imorgon :) Imorgon är det ju nämligen Kräftskiva ;)

Vid elva tiden blev jag körd in till banken, för att göra en världens tråkigaste sak man kan göra ;P , BETALA RÄKNINAR :P hahahaha

Klockan tolv började jobbet och jag slutade för ca en halvtimme sen :D Att sluta är alltid den bästa delen av jobbdagen ;P

Men ja nu tänkte jag avsluta mitt lilla inlägg :)

Ha det bra :D

Kommentarer
Postat av: sara

När man har en ledig dag då vill man vara hemma och ente göra något, för oftast är det ett tecken på att man faktiskt är ledig på riktigt :D Man har absolut inget planerat utan tar bara det lugnt! Så tyck ente det är konstigt att du ente gjorde någonting då =)

2008-07-25 @ 22:30:13
URL: http://zariss.blogg.se/
Postat av: Pamela

haha ja du har nog rätt ;P men snart nog är det dags att ge sig av mot jobbet igen.. fick börja en timme tidigare! :O hoppas att du har det bra med dina simmare :)

2008-07-28 @ 13:30:03
URL: http://pamzing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0