Söndag :)

Jag känner verkligen idag att jag behövde vara ledig ;P Jag är riktigt utvilad nu :)

Och idag har det inte hänt så mycket, har haft ännu en slappedag ;P
Vid 11 tiden körde jag pch mamma in och hyrde 2 filmer :) Den ena var "Alvin och gänget" och den andra var "I am legend" ... Jag älskade båda :D Ska nog se i alla fall en av dom innan jag ska sova ;P
Men så kommer ett litet problem upp och det är att det kommer "Besatt" på 3:an och den vill jag ju med se! ;P

Men dom två filmerna jag hyrde kan jag starkt rekomendera er att se! I alla fall "I am legend" med Will Smith :) , den är ETT MÅSTE!

Haha jag hör att familjen sitter och kollar på "Alvin och gänget",  sjukt söt film! :P

Och nu i eftermiddags så kom Jan och Kirsten (min morbror och hans fru) och drack lite kaffe och fick några kakor att snaska i sig :) Mysigt värre :D Dom var här inte så länge eftersom att dom skulle tillbaka till DK..

Men ja det var väl allt som hänt :)

Hoppas att ni med haft en bra helg, för det har jag :D
I alla fall om man räknar med det som hände igår ;D      

http://www.youtube.com/watch?v=MeWdYzHLEx8

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0