Söndag :)

Idag har det inte varit lika fint väder som igår, men det har ändå gått att bada :P Pamela kan nästan alltid bada ;P

Idag har bara varit en slappedag, har badat lite och har solat lite :) Ja det är väl så dagen har sett ut :)

Men nu är man hemma och det är snart dags att sova några timmar...ska ju snart upp och jobba :/ Börjar 7.00 imorgon! Okej det är inte så tidigt med ni fattar..! När man säger att man snart ska sova så tar det minst 2-3h innan man gör det :P haha



Ja, här har vi bryggan! haha ;P men den hoppade vi inte från.. men vi badade i det fina vattnet..eller det blev fint om man gick ut 20m? Jag vet inte hur långt ut det var när vattnet blev fint och fritt från alger, men ni kanske kan förstå ändå ;P haha

Detta var min söndag på Bingsmarken! :D




Ja nu har jag tänkt mycket på att jag ska börja bli hälsosam :) Klockan ska ringa imorgon kl  05.00 och då ska jag ut och gå i 45-60 minuter :) Efter det ska det bli en stadig frukost och jag ska ha med mig egen mat till jobbet! Det är viktigt eftersom att maten som jag kan äta på jobbet oftast har extra näring i, och det behöver inte jag! ;P

Vi får väl se hur det går :) Hoppas det går!

Nu ska jag sova! Ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0