Tisdag :)

Idag har man haft ännu en kort arbetsdag, 06.45-13.30 :) SKÖÖNT :D

Men nu sitter man hos Sara efter ett hårt träningspass på gymmet! Men jag ÄLSKAR det ;D Faktiskt..! Det är sant! ;P

har bestämt nu att så fort jag får pengar så ska jag köpa ett årskort på fitnesscentret här i byn :D LOVAR! :D

Jag har förbränt 210 kcal + styrka ;D Najs !

Jag kom till sara 14.00 och då hade vi varit och hyrt film och köpt frukt, till vår älskade fruktsallad! Filmen vi skulle se denna gången var "One missed call" och den var ganska bra, MEN dock långt ifrån lika bra som "I am legend" ;P




Så ja nu väntar man på att mamma ska komma och hämta mig så att jag kan komma hem och duscha.. Om jag inte har helt fel så kommer hon snart :)

Sara..! Detta måste vi göra om snart, även träningen! ;P hahahaha

Hoppas att jag kan jobba imorgon och att jag inte får mycket träningsvärk :O Lite kan man jobba med men fan inte mycket ;S hahah ;P

Men ha en bra kväll, för det vet jag att jag ska :)

1. Hem 2. Duscha 3. Sova        Det är mina planer för ikväll ;P




Detta är jag efter en timme (knappt) med Sara på gymmet ;P

Kommentarer
Postat av: sara

Pamela du vatt super duktig :D Jag vet du tog i tills du mådde dåligt :P men ibland känns det så =) Helt klart det kommer göras om, skönt att bara umgås och vara och träna lite ;) hihi tack för idag !! <3

2008-07-15 @ 21:13:27
URL: http://zariss.blogg.se/
Postat av: Pamela

Hihi tack! Men det var till stor del din förtjänst :) det ska du veta! Så tack :D Ja tack själv, det har varit jätte roligt! :D <3 <3

2008-07-15 @ 21:55:28
URL: http://pamzing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0