Tisdag :)

Har varit hemma från jobbet i ca 3h nu :) Jobbade från 6.45-15.15.. ganska skönt att komma upp tidigare än vanligt och att komma hem i ganska tidig tid (kan man säga så? haha nej jag tror inte det, men ni fattar ;P ) haha

Satt precis och skulle plocka fram min kamera för att lägga in bilderna på datorn.. och till min förskräckelse så ser jag att den är i sönder!!! Skärmen har pajat! :( Fan, jag skulle inte haft med den på markanden!!! Men hoppas att den går att laga :/ Pinsamt att komma till min moster och säga; Du vet du vad? Du vet den kameran som jag fick på studenten...Den är sönder.. Har du garantin?

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan

Vad har annars hänt idag..? Jo jag har lovat jobbet att jag ska ha en 20 års fest.. Vill ni komma? :P

Det började med att en tjej på jobbet ska fylla 25 och hon har bjudit dom på jobbet, jag ska jobba kväll så jag vet inte om jag orkar komma.. Så jag sa att det skulle vara kul att festa med dom från jobbet bara för att se hur dom var privat.. och det ledde då till att jag sa att jag skulle ha fest.. :P Så det får väl bli fest för hela slanten efter nyår :P haha..

Nu har jag precis sett klart "Hancock" med Will Smith...Ännu en film med honom, jag vet ;P haha.. Det har bara blivit så :P Den var inte lika bra som "I am legend" men den var ganska bra ändå :) 

Ja men det var väl det hela för idag tror jag :) Störigt det med kameran, men när sånt händer är det bra att man har två ;) 

 

Kommentarer
Postat av: sara "tvilling"

Kul med fest =) är man bjuden (A) för isåfall kommer jag :D

2008-07-22 @ 19:32:47
URL: http://zariss.blogg.se/
Postat av: sara

Hahah vadå sara "tvilling" fss.. glömt att radera haha :P aja du vet iaf garanterat vem jag är :P

2008-07-22 @ 19:34:53
URL: http://zariss.blogg.se/
Postat av: lambi.

hehe hancock är skit bra. den är rolig med =)

2008-07-23 @ 00:00:35
Postat av: Pamela

Alla är bjudna :)



Men okej.. Om det blir någon fest så kommer du att få ett kort var där står: Kära (eller nåt) Sara. Du är hjärtligt välkommen på fest hos mig den ?? Feb(?) kl. ??.?? .. Medtag ett gott humör :P M.V.H. Pamela



haha ja jag vet vem du är :P haha

2008-07-24 @ 10:30:39
URL: http://pamzing.blogg.se/
Postat av: Pamela

Ja den var bra :) men som sagt "I am legend" ligger fortfarande på topp hos mig :P

2008-07-24 @ 10:31:16
URL: http://pamzing.blogg.se/
Postat av: sara

Det ser jag mer än framemot :D då ska jag varje morgonen ta posten och ser jag ett rosa kuvert så vet jag att det är från dajj :D wiihooo

2008-07-24 @ 18:46:20
URL: http://zariss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0