Tisdag :)

Då har ännu en dag gått.. Shit vad tiden går fort! Men det känns som om det var minst ett åt sen vi tog studenten MEN det är ändå svårt att fatta att det snart är Augusti! Haha låter knäppt, men ja jag är ju inte helt normal ;P

Idag jobbade jag ju mellan 8.15-12.30 :) Älskar såna dagar :D
Efter det skulle jag ju till Sophie och det kom jag med efter många problem ;P Jag skulle ta bussen till ystad 13.28 (tänkte jag) men jag behövde nya skor så jag missade den (trodde jag) haha .. så då tänkte jag att jag tar bussen 14.28 istället :) Väl på stationen så ses jag att dom har ÄNDRAT busstiderna :O Bussen går 13.58 och 14.58.. Det  vill alltså säga att nästa buss gick 15.58 :/ aja det fick ju gå :P Jag var inne i Ystad 15.25 och då bar det raka vägen ner till stranden :)

Jag hatar egentligen stranden,.. Såå mycket folK! Men när jag låg där och solade brydde jag mig inte ett dugg om dom andra! SKÖNT! ;D haha

Sen gick vi lite i stan och jag köpte ett par skor :) Helt vanliga slip-in :D

Det blev en kulglass med :) Våffel..mmmm ;)

När jag kom hem så fick jag veta att det hade varit 28 grader i poolen :) Gissade vem som hoppade i direkt efter maten?! JAG! ;D haha

Men då var det bara 26 grader :( ;P hahahaha Såå skönt!

Ja nu sitter man här helt nyduschad och klar :) Och kollar på "So you think you can dance" :D love that show! ;D




Ha det gött i värmen :)

Kommentarer
Postat av: sara

Nu vill jag faktiskt ha något nytt att läsa.. du får nog bättre dig på den fronten ;)

2008-08-02 @ 09:43:40
URL: http://zariss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0