Tisdag :)

Idag har jag varit inne på sjukhuset och fått min visdomstand röntgad.. Den ligger helt fel, istället för att stå rakt upp ligger den ner :/ inte bra! men ja ja alla har väl mer eller mindre problem med dom tycker jag :O ;P

Efter att jag hade varit på sjukhuset så åkte jag ner till stan och köpte en present till Sofie :) Hon blev glad :D
Ska till henne på fredag :)

Efter stan körde mamma mig till jobbet.. har jobbat från 12.30-20.45..UTAN RAST! Jag hade ingen rast eftersom jag jobbade med en annan vikarie och hon har inte riktigt koll på vad som ska göras... Men ja jag överlevde denna dagen med :P

Nu får man väl snart sova lite om man ska orka jobba imorgon.. Börjar första jobbet 10-15 sen mitt andra jobb 15.15-21.15..... :/  Låååång dag! ;P

Ha det gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0