Torsdag :) - orginalet HAHAHAAHAHA

Igår var jag ledig och då åkte jag till Sara för att äta "lite" mat och efterrätt :)

Det är så skönt att umgås med henne för att  man behöver inte bry sig om hur man ser ut och när man ska äta kan man bara kränga!! Najs :P

Idag började jag jobba 6.45, jobbigt men sant ;P Allt gick som på räls hela dagen, SKÖNT!

Jag slutade 15.15 och då tänkte jag att eftersom att jag inte hade min cykel  på jobbet (det var jag nästan bombsäker på) så fick jag gå ner till byn..det tar bara cirka 15 minuter så det är inte så farligt :) men när jag kommer till min brors affär (där jag btw var helt säker på att jag hade ställt min cykel..) så var min cykel inte där! haha, då den stod ändå på jobbet! Stupid me! ;P

Efter min lyckade eftermiddag så skulle jag gå och hämta min syster på min mammas jobb, på väg dit ringer min syster och undrar vart jag är..jag svarade: JAG KOMMER OM 5 MINUTER!!!! , lite smått irriterad :/
Väl på mammas jobb så hittar jag inte min syster.. Vad mer kunde gå fel?! jag frågar mamma och hennes svar är att vår granne hämtade henne och nu var de på väg till mitt jobb för att hämta mig.. GREAT! Så snabbt upp med mobilen för att ringa till Micke (min pappa) för att få numret till denna granne.. När jag väl fick det så ringde jag till henne, TYPISKT inget svar!! jag provade igen, nu var det upptaget.. FAAAAN! Provade ännu en gång, UPPTAGET!!! Gav det ett sista försök, ÄNTLIGEN, hon svarade :D
Hon kom och hämtade mig på mammas jobb och hon körde mig och min syster hem, snälla grannar man har :)

10 sekunder från huset så kommer jag på att vi INTE har några husnycklar.. haha SUCK! men det var ju fint väder så vi kunde ju vara ute tills Micke kom hem.. En timme senare kunde vi komma in och nu sitter man vid datorn och är ohälsosam ;P

Så här har min dag varit, har haft lite smått otur men man får vända det negativa till något positivt.. Är det inte så man brukar säga?! ;P 

Think positive! :D


                                                                      

Kommentarer
Postat av: sara

Skönt att du känner så, vilket du ska göra :) det är ett STORT tecken på att du trivs i mitt sällskap ;) hihi <3

2008-07-04 @ 18:59:47
URL: http://zariss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0