SNÖÖÖÖ :)

Satan vad det snöar!! :O Jag håller tummarna så hårt att dom nästan krossas eftersom jag vill komma hem ju! Känner inte speciellt mycket för att sitta fast i veberöd. Här händer det nog inte alldeles för mycket :P

Men om jag lyckas komma hem så ska jag sova och sen ska jag nog ut och leka i snön. Ja ni läste rätt LEKA :P Det var sjukt längesedan jag gjorde det och nu är det på tiden att det händer! Lite snöbollskrig och så med sina småsyskon kan ju inte vara annat än roligt ;)
Hoppas bara nu att jag inte kommer vara så megatrött så jag måste sova bort hela dagen för att bli människa.. DET SUGER!! :(

Nä nu ska jag inte bli deprimerad :P Har precis varit ute och känt på bildörren och den gick att öppna :) Tänkte att det var lika bra att känna nu så kanske risken är mindre att den är fastfrusen sen.. Kanske.
Men där var kanske 10cm snö på vägarna, så jag kanske inte kommer hem ändå :O Vi får väl se haha.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0