:):)

Sitter och kollar på gamla Top Model medan potatisgratängen är i ugnen :) Det var min uppgift att göra potatisgratängen idag för jesper ska fixa biffarna. Om han kommer hem vill säga, för han ringde och sa att om kasat ner om kanten så nu sitter dom fast :P hihi OTUR! ;)

Sprang snabbt ner med lexus och busade lite i snön. Det behövs eftersom att han har överskottsenergi till 1000!! ;P Min lilla Lexus :) Han fick en liten julklapp av den förra ägaren idag, gulligt eller hur?! :)

Min dag har varit lite annorlunda än vanligt idag, för jag var med barnen i kyrkan.. :) Dom har ju jullov nu!! :D Lyckos dom! haha. Tänk vilket bra jullov dom får med mycket snö och en massa tid till att bara ha snöbollskrig och allt annat roligt! :)

Ja men nu ska jag se om min potatisgratäng ser ut som den ska, för helt ärligt så tror jag att formen var för liten ;P hihi

pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Saadet

Hej! Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kram!!

2009-12-25 @ 18:33:49
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Pamela

Hejsan! Tack :) Javisst kan vi det, alltid kul att veta att folk läser min blogg :) Hur hittade du den? :P kram!

2009-12-26 @ 13:10:03
URL: http://pamzing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0