INTE MIN DAG!!! :@

JAG FÅR PANIK!! Försökte fixa lite inne i sovrummet så det kan bli bra med tv:n och så, men i det jävla rummet kan man fan bara ha sängen på ett sätt och så måste tv:n stå där jag INTE vill ha den! :@

Men nu ska jag tömma diskmaskinen och städa resten av lägenheten, där kan det ju faktiskt se hyfsat bra ut ju :)

Stör mig också på att tv-hyllan åkte ner från väggen när Jesper hade killkväll.. Det var en dryg jävel som tog sönder den. Det var egentligen inte med mening men va fan, han är dum i huvudet och då får jag vara arg på honom! Så de så!

Något mer som stör mig är att jag inte har något internet som jag kan ha på jobbet längre.. Det slutade fungera igår natt..! JAG HATAR DET!

Nä nu får min älskling kan komma hem nu tycker jag, för då blir jag på lite bättre humör :) Han är ju liksom bara världens bästa hihi. Det är sjukt hur mycket jag älskar honom!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0