Känner mig nykär efter 10 månader <3

Ja då har man sorterat alla bilder man har på datorn. Gissa om jag känner mig duktig!?!?! Yes I do! ;) haha. Har en favoritbild för tillfället och det är denna:

Jag kan inte sluta kolla på den hihi. Jag älskar den här killen sjukt mycket och jag skulle kunna offra mitt liv för honom! Så känner jag i alla fall just nu <3

 

Har fått förlängt mitt vikariat :) Najs! :) Just nu vet jag bara att jag har schema hela januari ut.. Men skulle jag inte få längre så har jag ju mina timanställningar runt om i Sjöbo :) Lexus får ju inte vara ensam så länge som ett jobbpass kanske är mitt på dagen men då får han bli hundpassad av mamma :)

 

Jag har kommit fram till att jag irriterar mig sjukt mycket på avundsjuka människor. LÅT MIG VARA LYCKLIG!!

 

Ja men i alla fall så var jag och lilly på tingvalla den 25 (Bilden på mig och Jesper är tagen där btw..) och jag hade sjukt kul tills det började närma sig 2.. Men skit i det ;) Lilly har jag alltid kul med!! :) Hon har supermånga bilder från både den 25 och den 26, så fort jag får dom så kommer jag lägga in ett par :)

 

Anledningen till att hon har många bilder från den 26:e är att vi stack ut då med. Eller det var i alla fall planen..Men när vi stod i kön till Bar.a.Bar och väntade snällt på att få komma in så spärrade vakten av precis vid oss och sa att: Det kommer inte in fler på HELA natten nu så ni kan lika bra åka hem. SatansJävlaMögSkit!! Men ja det var ju kanske ändå bra eftersom jag i efterhand har fått höra att där inte var roligt inne för där var förmycket folk. Så då sparade vi ju dom pengarna :) Synd om Frida bara nu när hon äntligen var ledig.. Men det kommer fler gånger :)

 

Såja, det var allt för nu :)

 

Pusshaj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0