NAGLAR!! :D

Sitter här i soffan och väntar på min underbara Jesper :) Dock är han försenad (som vanligt) haha.

Idag har jag varit och fixat mina naglar hos Pernilla och jag blev riktigt nöjd! Hon är riktigt duktig för att bara ha hållt på i en månad :) Kolla själv:

Så NAJZZZ!!

Sen när jag kom hem från Pernilla så hade vi fått julpost :) Alltid lika kul! Denna gången var det från Krisse och Johan :) Men jag vet inte om Johan vet om att han har skickat julkort :P Haha. Blir ju så att dom där killarnas namn kommer med ibland utan att dom vet om det hihi. Men det var det BÄSTA julkortet jag någonsin fått :) Tack superdupersnällaunderbarasöta Krisse (och Johan ;P).

 

Lilly skulle  ju ha kommit hot igår men vädret var ju inte så roligt att vi skulle ta det idag istället :) Men jag kan inte få tag på henne så hon vill väl inte ses :'( eööer så har hon inte kommit till sjöbo än kanske :P kan ju vara så! haha

 

Vi ska äta Tortellini idag.. Jag tycker ju inte om pasta men jag ska ge detta en chans :) Skulle jag inte tycka om det så har vi ostbullar hemma!! Men nu får jag sätta igång med maten om jag ska bli klar till J kommer hem :) Wiie :)

 

puss haj!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0