Tortellini får tummen upp!

Tortellini får tummen upp! :) Det var ganska gott men man blev mätt på smaken fort och det var lite tråkigt. Men det var klart godkänt!

Lilly kommer inte idag, kom på att hon sa att hon skulle komma ifall hon inte skulle till Malmö. Så vi får helt enkelt vänta tills den 25.. Men det är bara 4 dagar tills dess ju så jag tror att jag klarar mig ;P

Usch vad tråkigt det är att vara ensam..! Jesper är iväg och putsar en skorsten...wiie bläää! Sitter och funderar på om jag ska höra med Sara om hon har lust att komma hit.. :) Men först ska jag se om jag är sugen på att träna ;) hihi. Jo det blir nog ett "Power" pass :) Har en prova-på-gång kvar ju! :) Skulle jag ångra mig så finns där ju en dag imorgon med :) haha. Får se hur jag gör.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0