Vilket händelserikt år :D

Min dag blev bättre när Jesper kom hem :) Underbart!

Fick dock inte rätt på sovrummet men jag orkar inte bry mig, tvn får stå där den står :)

Har internet igen som ni märker, är inte mitt iofs men jag får låna det av superduper snälla Sara :D <3

Om mindre än 23h så har vi 2010.. Shit vad tiden går fort! Men så mycket som hinner hända på 1 år.. SJUKT!
Jag har skaffat pojkvän, flyttat hemifrån, fått körkort, skaffat hund, fått ett vikariat som blir förlängt hela tiden (najz haha) och insett vem man ska behålla i sitt liv och vem som är värd att kämpa för. Ja mycket på en gång, men det är fan najs alltså! :D
Detta kommer vara första gången som jag kommer att kyssa någon jag älskar klockan 00.00 den 31dec/1jan, ooooh vad jag längtar hihi :$ ;)

När jag kommer hem så ska jag ner och stoppa in två maskiner tvätt och sen ska jag lägga mig! Jesper sköter tvätten sen tills jag vaknar :) Så skönt när han är ledig! Jag har märkt att han kommer med i typ varje inlägg jag gör här..Skärpning på det va!! haha.

Har 5 naglar kvar sen jag byggde på dom.. Det var rätt skumt eftersom de bröts rakt av och jag behöver typ inte göra något för att det skulle hända.. Kan där bli spänning i naglar? :P
Aja jag kommer trycka på vanliga lösnaglar så att jag ser lite ordentlig ut imorgon i alla fall, sen ska jag ringa P.

Ja det var allt för nu.

Over and out! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0