Träning. Pojkvän. Fest. :D

Ja nu var det ett tag sen jag skrev något här, men jag har bara inte orkat. Så enkelt är det! ;) haha

Det är svårt att komma igång och skriva när man inte skrivit på ett tag.. Man vet liksom inte hur man ska börja-fortsätta-avsluta det lilla inlägget :P haha

Men ja...

Jag har börjat träna med Katta nu :) RIKTIGT JÄVLA KUL! :D :D
Vi har i och för sig bara hunnit träna en gång, men man måste ju börja någonstans ju och imorgon kommer vi genomföra vårt andra träningspass :) antar att vi kommer användalöpbandet denna gången med haha

En ännu större nyhet är att jag inte är singel längre :) och det känns toppen! hihi
Jesper Jönsson, mina damer och herrar, är han som har dragit högsta vinsten! DING DING DING! haha ja tänk om han hade haft sån tur :P HAHAHAHAHAHA.. Bättre lycka nästa gång jesper ;)
Nu har han varit borta på skidsemester i snart en vecka och det är låång tid när det är precis så här i början.. Men ja han kommer ju snart hem så det får ju gå :) haha

Ja och snart är det dags för min lilla 20års fest :) Gud vad jag längtar! Men har fortfarande en hel del kvar att göra, men jag tycker att det är superkul :) Om jag inte hade haft min mamma så vet jag inte vad jag hade gjort! Hon är typ VÄRLDENS BÄSTA! Hon kommer att fixa tårtor, kakor, maten och allt sånt.. Lucky me som har en sån underbar mamma <3

 Jag var ute med Sophie i lördags och vi hade riktigt kul :)
Tycker riktigt synd om henne för att hon trillade och slog huvudet för att det var någon som puttade på mig och då trillade jag in i henne, vilket ledde till att hon fick en liten hjärnskakning och att hon inte alls mådde bra dagen efter... Stackare <3
Men tack i alla fall hjärtat för en rolig kväll :) Måste bli fler såna snart, utan hjärnskakningar då ;)

Ja men det är väl det hela i stora drag :)

Ha det bra!  :)





Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis =) hehe ja vi kommer ha jätte kul =) längtar redan. =)

2009-03-06 @ 23:07:08
URL: http://melovesrobin.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej gumman!

Kuuuul att du äntligen skrev något som du har undvikigt. Stolt över dig :)

Ja det var riktigt roligt, ut igen nån helg efter din fest, längtar :) utan hjärnskakning, men jag räddade ju dig att inte du slog dig, allt för dig :)

Älskar dig Puss

2009-03-09 @ 19:26:06
URL: http://sssophiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0