I love my life! :)

Jag har inte uppdaterat på min blogg på jag vet inte när.. och nej jag räknar inte med inlägget om min fest för att den skulle varit skriven för två månader sen haha :P

Men ja.. Jag kan väl börja med att säga att jag ÄLSKAR MITT LIV just nu :) Allting bara flyter på som det ska och jag kan inte klaga! :)
Jag är fortfarande tillsammans med Jesper och det är helt underbart <3 Man kan inte annat än älska honom! hihi
Jag har fått sommarjobb på Björkbacken, visserligen är det bara ca 50% men det är ju bättre än inget.. Det betyder ju att jag kommer att vara ledig också en hel del vilket inte är så tokigt :)
Jag kan inte komma på så mycket mer att skriva just nu, men jag kan tänka mig att jag kommer lägga in ett eller två inlägg till idag.. Behöver nog skriva av mig lite.. =)



SKÅL! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0