Man trivs nog allra bäst bland sina egna saker.. :)

Då ska man sova hemma inatt :D Ska bli skänt att komma hem till familjen, min egen säng och mina kläder :) Visst är det mysigt att vara hos Jesper men jag bor ju ändå hemma och det är som man säger "Borta bra men hemma bäst". Nu har det varit lugnt denna veckan för att Jesper har varit sjuk så han har varit hemma, vilket betyder att jag inte är ensam där från 6.30.. När han jobbar och jag inte ska jobba så känns det lite konstigt att vara i hans lägenhet.. Jag har ju bara några grejer där och dom  tar jag med mig fram och tillbaka mellan hemma och jesper. Så jag känner att det är mest bekvämt för mig att vara hemma bland mina egna saker :P Men vad gör man inte för kärleken ;) Man vill ju vara nära den man älskar, så är det ju bara hihi .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0