Världens bästa plan för mig :)

Nästa vecka ska jag komma igång med träningen igen! DET ÄR ETT MÅSTE!

Denna veckan har varit full med onyttigheter och nästa vecka ska jag börja äta hälsosamt.. Nu jävlar ska jag klara detta!
Visst jag skrev innan att jag inte klagar på mitt liv just nu och det gör jag inte heller för att jag hade kunnat leva så här, det är ju GOTT ju ;) Men man måste ibland tänka längre fram, för att även om jag kanske inte mår dåligt över det nu så vet vi alla att man kommer i svackor då man vill vara smalare, snyggare osv.. så jag får väl se till så att jag inte kommer i en lika stor svacka som jag skulle gjort ifall jag fortsätter så här..
Jag hoppas att ni förstår vad jag menar :P Jag förstår i alla fall! haha

Jag har tänk att jag ska äta frukost, mellanmål (en frukt), lunch, mellanmål (en frukt) och middag.. Inget får ätas efter 19.00!
Träna minst 3ggr/vecka.. 3ggr kanske verkar lite för alla er som tränar ofta och mycket, men jag är ju inte en träningsmänniska egentligen så jag får ju börja någonstans :)

Det kommer bli svårt att ta bort allt det söta och onyttiga i veckorna, men jag har klarat det förr och jag ska klara det igen! Så är det bara!!!

Det bästa är att om jag har mina träningskläder hos jesper så kan jag ju sticka och träna när han åker till jobbet vid 06.30 :) Så tränar jag mellan 7.00-8.00 och sen är man lagom hungrig till frukost :)

wiie jag längtar till nästa vecka :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0