2010! :)

Sitter på jobbet igen.. blev lite besviken när jag räknade mina nätter i dec.. Blir ingen stor lön nu i januari :(

Men skit i det, en fattig månad till har väl ingen dött av?! Inte jag i alla fall! inte än...

Min nyår var toppen!! Lilly och Sanna är ju bara sjukt roliga! Shake that ass girl! ;) Så tack för en riktigt kul nyår :D
Det var min och Jespers första nyår tillsammans och JAG ÄLSKADE DET!! <3 Du är mitt livs kärlek! Jag älskar dig!
Lilly tog en bild på vår "första" nyårskyss och jag läängtar tills jag får den :P hihihi

Ja annars är det väl inget nytt förutom att jag kommer jobba röven av mig nu i januari, men som J sa: En massa pengar!! ;) True true :D

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0