ensam hemma..

Då är man ensam hemma med lilla Lexus.. Mamma har precis varit här och druckit en kopp kaffe innan hon skulle till mormor och plocka ner hennes julpynt :)

Ikväll kommer Jonni och då kommer ska det ätas pizza! GOTT!! :) Han och älsklingen ska planera inför deras resa...BLÖÖÖÖÖÖÖRK!! Jag tycker inte alls att det är kul :'( Men han vill ju se världen och jag tänker inte hindra honom <3

Usch är förkyld och jag tycker synd om mig själv.... buhu ;) Aja får väl snart trycka i mig mer nässpray :P

SNART SNART SNART fyller jag år!!! Wiie :) Jobbar natten till den 26:e men jag får lov att sluta kl 6 istället för 7 så jag kan komma hem och äta frukost med min underbara pojkvän :) hihi

Ja men nu får man väl göra något vettigt!

PUSSSHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0