Färga håret :)

Ja då sitter man här och sitter.. Har varit och hämtat bilen hos doktorn idag så nu fungerar den utan problem :) Men annars har jag inte gjort speciellt mycket.. Ska färga håret om 5 minuter kanske, men det är lite störigt eftersom jag får tvätta mig i vasken, I KÖKET! :P
jag skulle egentligen sticka hem till sara och duscha där men eftersom jag vill och nästa måste färga håret så får det bli här hemma idag. får se om jag stör henne en annan dag :P

Det är så skönt för att kvällsmaten behöver jag inte ens fundera på eftersom jonni var här igår och han hade med sig 2 familjepizzor och där blev MYCKET över, så det kan ju lika bra ätas upp ;)

Det väntar jobb ikväll och två nätter till, sen kommer den SKÖNA veckan på mitt schema då jag bara jobbar 3 nätter :) Dom har ringt från de olika ställena här i sjöbo och fråat om jag kunnat jobba men jag har sagt nej eftersom nu när jag går på schema så vill jag vara ledig när jag är ledig.. Denna månaden så hade jag schemalagt 16 nätter men kommer bara jobba 15 för att jag var sjuk en dag :( Är fortfarande lite kass men det är ju så med förkylning vid denna årstiden, den vill ju aldrig försvinna!!

Jag var och tränade med Sanna i tisdags och gud så kul det var! Har träningsvärk idag :D NAJS! Jag funderar starkt på att köpa ett kort på fitness med alltså för att det ger mycket mer än att vara på gymmet för min del.. :)

Men aja nu får det vara slutskrivit för denna gången! Känns som om jag har en hel del att skriva om men det får bli en annan gång och allt kanske inte borde skrivas här ;P

Men ha det gött!
PUSSHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0