Ny design :)

Imorgon (idag..) bär det av till fitness med Sanna igen :) Då är det M-H-L som gäller! Sen på kvällen blir det jobb igen. Inte kul på en fredag.. :(

På lördag ska Jag, Jesper och Kidde åka och kolla på Disney On Ice i Malmö. Det ska faktiskt bli kul tycker både jag och Kidde :) Jag vet inte vad Jesper tycker men han följer med i alla fall! Det var ju trots allt vår födelsedagspresent till Kidde och då får han följa med haha.

På söndag är jag ledig!!! Jag längtar! :) Samtidigt som jag längtar så känns det superduperbra att ha ett jobb. Så jag ska inte klaga! =)
Som sagt så har jag en lökig vecka nästa vecka, bara 3 nätter att jobba :) På onsdag så får vi våra duschväggar till det nya badrummet och förhoppningsvis så tar det inte allt för lång tid att bi klara med allt. Där är mycket att göra så jag ska nog inte hoppas på för mycket men Jesper trodde att det skulle vara klart till min födelsedag i alla fall WIIE! :D

För att skriva om något helt annat så har jag ONT I MIN RUMPA! Dum som jag var så tog jag jeans på mig nu när jag skulle jobba, eller rättare sagt så hade jag jeansen på mig sen innan men jag orkade inte byta. Det får jag lida för nu. För det är så här att jag sitter ju ner i pricip hela natten och det kan göra ganska ont i baken om man har hårda jeans med fickor på sig! Nä fy farao, imorgon så ska jag återgå till mjukisbyxorna!

Har ändrat min design på bloggen som ni kanske kan se :) Tyckte att det var dags nu. Men det störiga är att jag inte själv kan se det när jag går in på min blogg från mozilla utan bara när jag går in från explorer.. knäppt :P

nä nu måste jag resa på mig en liten stund :) Ha det bäst!

pusshaj!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! det betyder mycket att få höra det! Jag finns också alltid här för dig, vad som än händer / Sophie

2010-01-15 @ 15:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0