Sakta men säkert.. :)

Sitter och lyssnar på när Jesper fixar inne i badrummet, sakta med säkert blir det bättre :) dock är det inte lika kul att städa längre..för det kvittar hur mycket jag dammsugar och dammtorkar så ser det likadant ut 5 minuter senare.. Men jag gav det ett till försök idag och verkligen storstädade hela lägenheten med hopp om att han inte skulle borra eller fräsa mer. Men ack så fel jag kunde ha..Nu ser där typ likadant ut igen...våra svarta möbler är GRÅA!! :'(
Men som sagt, sakta men säkert blir det bättre! :)

Ska snart till Sara och äta :) Jag LÄNGTAR för att jag är hungrig!! haha
Vi ska ha sallad med räkor och så var det något mer, men kommer inte ihåg det just nu.. Men gott ska det bli i alla fall! =)

Imorgon ska jag passa Izabella och det betyder att hon kommer att få hjälpa mig att tvätta. Hon är visserligen bara 2år men lite nytta kan hon säkert göra.

Nä nu ska jag se till att få lexus lite lugnare. Vilket kan vara en utmaning när han får sina fnatt, men ja ha en toppenkväll så skriver jag mer en annan dag :)

PUSSHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0